Wednesday 19th of June 2024
×

Sinopsis Series Melayu Sha & Shah, Kisah Persahabatan yang Bersemi Cinta

Sinopsis Series Melayu Sha & Shah, Kisah Persahabatan yang Bersemi Cinta

--

OTONITY - Drama bersiri Melayu, Sha & Shah, yang disiarkan pada tahun 2016 pastinya meninggalkan memori manis buat para penonton. Menarik perhatian ramai, drama ini mengisahkan perjalanan dua orang sahabat baik, Shah dan Sha, yang akhirnya berkembang menjadi sebuah percintaan.

Shah, dilakonkan dengan jayanya oleh Kamal Adli, merupakan seorang jejaka yang kacak dan berasal daripada keluarga berada. Manakala Sha, dihidupkan dengan apik oleh Syatilla Melvin, digambarkan sebagai seorang gadis yang periang dan mempunyai cita-cita yang tinggi. Persahabatan mereka terjalin sejak kecil lagi, namun terpisah apabila Shah melanjutkan pelajarannya ke luar negara.

Baca juga: Rekomendasi Drama Chen Zheyuan Paling Terbaru di 2024 yang Layak di Tonton, Bisa Jadi Asupan Buat Pecinta Dracin

Sha & Shah bukan sekadar memaparkan kisah klise tentang persahabatan yang bertukar menjadi cinta. Sebaliknya, drama ini sarat dengan konflik menarik yang membuatkan penonton terpaku di hadapan televisyen. Sewaktu Shah berada di luar negara, Sha telah melanjutkan pengajiannya di universiti tempatan. Kehidupan mereka yang berjauhan tentunya memberikan cabaran tersendiri.

Sinopsis Series Melayu Sha & Shah 

Sha & Shah tidak hanya menampilkan kisah klise tentang persahabatan yang berubah menjadi cinta. Sebaliknya, drama ini penuh dengan konflik menarik yang membuat penonton terpaku di depan televisi. Selama Shah berada di luar negeri, Sha melanjutkan studinya di universitas lokal. Kehidupan mereka yang jauh tentu saja memberikan tantangan tersendiri.

Baca juga: Nonton Film Semi Filipina Fall Guy (2023) Full Movie Sub Indonesia, No Sensor! Quinn Carrillo dan Sean De Guzman Penuh Adegan Panas!

Baca juga: Sinopsis Film Filipina Fall Guy (2023), Tersiksa Dalam Tipuan Wanita-wanita Cantik!

Sumber:

UPDATE TERBARU

© 2024. All Right Reserved.